ÁSZF

ÁSZF PATRONOS BOLT

 

VARGÁNÉ MOLNÁR ÉVA E.V.

 

www.patronosbolt.hu

 

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm

Az Általános Szolgáltatási Feltételek Patronosbolt mint szolgáltató (“Szolgáltató”),Vargáné Molnár Éva e.v. által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, továbbá a szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza a Szolgáltató és Ügyfél közt (továbbiakban: Felek).

A szerződéskötés nyelve magyar.

Kiszállítás kizárólag Magyarországon lehetséges.

A webáruházban történt megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

 

Ez az oldal cookie-kat használ, melyekkel még hatékonyabb szolgáltatásokat nyújthatunk. Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

 

A szerződés a Szolgáltató és a Vevő között nem a megrendelés leadásával, hanem a megrendelés emailben történő visszaigazolásával lép életbe. 

 

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy raktárkészlettel nem rendelkezünk.

A termékeket a rendelés leadása után szerezzük be a nagykereskedésben. 

13 óráig leadott rendelés esetén a termék még aznap átvehető, illetve postára adjuk.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal. 

Szolgáltató adatai:

  • Cégnév:Vargáné Molnár Éva e.v.  
  • Patronosbolt
  • E-mail címe:         webshop@patronosbolt.hu
  • Adószám:                    66077358-2-42
  • Közösségi adószám:     HU66077358
  • Statisztikai számjel:     66077358479123101
  • Nyilvántartási szám:     31503688
  • Székhely:                    Bp.1161.Ungvári u.3.
  • BanKszámlaszám:     1716015-20001515  OTP Bank Nyrt.
  • Budapest Főváros Kormányhivatal XVI. Kerületi Hivatala
    Székhelye: 1161 BP. 16.ker Ungvári u. 3. (nem üzlet, csak átadó hely)
    Átvevőhely nyitva : hétköznap 10-18 óráig.

    Tevékenységi köre(i): 

    479102,Csomagküldő, internetes kiskereskedelem

 

A megrendelt termék(ek) átvétele:

Személyes átvétellel történő rendelés esetén, 7 naptári nap áll rendelkezésére, hogy a terméket székhelyünkön átvegye.

Ha előreutalással rendelt, a termék + szállítási díjának számlánkra érkezésének határideje a rendeléstől számított 2. naptári nap.

A fenti határidőn túl, nem tudjuk garantálni a megrendelés átvételét, a 8.napon pedig törlésre kerül rendszerünkből, kivéve, ha a vásárlóval egyedileg állapodtunk meg a határidőről. Amennyiben rendelését nem tudja átvenni határidőn belül, de erről előzetesen értesít minket, természetesen el tudunk térni a fentiektől.

Utánvétes rendelés esetén, a nem átvett csomag (azaz, ha rendel, de nem veszi át, és a csomag feladása előtt erről a szándékáról nem értesít minket) címzettje automatikusan kitiltásra kerül az oldalról, és további rendelést nem szállítunk ki számára.

Szállítási sérülés miatti reklamációt csak a futárral felvett kárfelvételi jegyzőkönyv birtokában tudunk elfogadni, ezért kérjük a csomag épségét átvételkor ellenőrizzék.

Kérjük csak akkor rendeljen terméket, ha azt valóban át is veszi.

Köszönjük.

Általános tudnivalók:

 

Az ÁSZF érvényes a Felek között az Országon belül történő internetes kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon keresztül történik. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Az ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Webáruház szolgáltatását az veheti igénybe aki érvényesen és sikeresen regisztrálja magát vagy megadja a vásárláshoz szükséges minimális adatokat, és elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat.

 

Rendelés:

Regisztráció:

Felhasználói név, jelszó, teljes név, e-mail cím.


Majd ezek után a megadott e-mail címre érkezik egy tájékozató levél a sikeres Regisztrációról és az érvényes felhasználói névről és jelszóról. A felhasználói név és jelszó megadását követően be lehet lépni a Webáruházba és el lehet kezdeni a vásárlást. A megfelelő termék kiválasztása a termék nevére kattintva történik (termék kategóriákon keresztül), amennyiben a termék megfelel a vevőnek úgy megadja a kívánt darabszámot és a "Hozzáadás kosárhoz" gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A bal oldali Bevásárlókosár ablakban lévő "Megrendelés Véglegesítő" gombra kattintva megerősítheti vásárlási szándékát. Majd a bejövő ablakban meg kell adnia a következő adatokat: pontos Szállítási és számlázási adatok, elérhetőség, fizetési mód.

A "Véglegesítés" gombra kattintva megtekintheti rendelési adatait, majd a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva elküldheti rendelését vagy a "Vissza" gombra kattintva módosíthatja rendelési adatait. Ha a megrendelés elküldését választotta abban az esetben a megadott e-mail címre érkezik egy értesítő levél mely a rendelési adatait tartalmazza termékadatokkal együtt, amennyiben véglegesíteni kívánja a rendelést úgy a megadott linkre kattintva végérvényesítheti megrendelését. A (linkre kattintás), végérvényesítés után a Webáruházunk oldalára kerül ahol az üzenet várja, hogy „Rendelését rendszerünk sikeresen rögzítette!" Ez az üzenet azt jelenti, hogy az Ön kiszolgálása, elkezdődött. A Felek közötti (ÁSZF) szerződés a rendelés megerősítő e-mail visszaigazolásával (rendelés megerősítésével) jön létre. A megrendelt áruval kapcsolatos bármilyen kérdésével kérem forduljon hozzánk bizalommal!

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

 

 A termékképek csak illusztrációként szolgálnak, így azok eltérhetnek a valóságtól.

Rendelés, szállítás:

 Rendelést az alábbi emailcímen és telefonszámon is fogadunk:

webshop@patronosbolt.hu

Telefonon:06/70-5388730   


Raktáron lévő  termékek kézbesítését a  rendelés beérkezésétől számított  1-3 munkanapon  belül vállaljuk. Szolgáltató a rendelést legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 30 napon belül köteles teljesíteni. A szolgáltató köteles a Vásárlót a rendelkezésre nem álló termékekről haladéktalanul tájékoztatni. A webshopban lévő termék árak Bruttó árak és Magyar Forintban (HUF) értendők. A termék ára nem foglalja magában a szállítási költséget. 


A Magyar közlöny 2014. április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2014.05.14-én hatályba lépő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet hatályát veszti! · A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet. értelmében a fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla, nyugta); · A fogyasztó a szerződéskötést a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylat – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - bemutatásával teheti meg. · A vállalkozás a fogyasztó által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozás rögzíteni: 1. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez; 2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát; 3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját; 4. a hiba bejelentésének időpontját; 5. a hiba leírását; 6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá; 7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát; · A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti; · A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani; · Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. · A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. · A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak. · A vállalkozásnak törekednie kell a tizenöt napon belüli javításra vagy cserére; · Kijavításra vagy – a 4. § (5)2 bekezdése szerinti esetben – a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni: 1-2 (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. 1. a fogyasztó nevét és címét; 2. a dolog azonosításához szükséges adatokat; 3. a dolog átvételének időpontját, továbbá; 4. azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti; · Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről. · A rendelet rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni. · Hatályát veszti a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. [Magyar Közlöny 2014. évi 60. szám]

 

AZ ELÁLLÁS JOGA:

 

Megrendelése során élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A szerződéstől, az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru kiszállításával  és visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.

Írásban történő elállás esetén elégséges csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül .

 

Május 15-én lépett hatályba a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.

A rendelet főbb szabályai:

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

 Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linken olvasható :

 

https://www.patronosbolt.hu/adatvedelmi-es-kezelesi-tajekoztato-pdf-a8217

 


Garanciális feltételek nyomtató kellékek esetén:

Az általunk árult prémium kategóriás utángyártott termékek teljesen megbízhatóak, a meghibásodási arányuk 1% alatt van.

Prémium minőségű utángyártott nyomtató kellékeink gyártója

ISO 9001 és ISO 14001-es szabvánnyal is rendelkezik.

 

A Forgalmazó garantálja, hogy minden általa forgalomba hozott tintapatron hibamentesen üzemel, amíg ki nem ürül
Tintapatron: Garancia érvényes a gyártástól számított 0,5 évig.

 

 Lézerkazetta: Garancia érvényes a gyártástól számított 2 évig. Gyártási idő a dobozon található.

 

Bármelyik tintapatron / lézerkazetta, amelyik akár anyagában akár a nyomatminőség tekintetében a garanciális idő alatt hibásnak bizonyul, az térítés nélkül bevizsgálás után raktárkészletről 24 órán belül, egyéb esetben maximum 1 héten belül kicserélésre kerül!
(Max.10% töltőnyag súlycsökkenés esetén )

 

A Forgalmazó azt is garantálja, hogy a rendeltetésszerű használat esetén a tintapatron vagy lézerkazetta nem okoz kárt, illetve az átlagosnál nagyobb mértékű kopást vagy elhasználódást abban a nyomtatóban, amelyhez gyártották. Termékeink használata során bekövetkezett nyomtató megrongálódásából származó reklamáció esetén mindent kizáróan bizonyítani kell, hogy a hibát, sérülést a tintapatron/toner használata okozta! 

 A reklamációra visszajuttatott terméket kizárólag saját dobozával együtt  vesszük vissza.
Doboz nélkül a garancia nem érvényes!

Nem minősül garanciális problémának:

 

- Az utángyártott tonerek/tintapatronok esetében előfordul, hogy nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik.

 

- Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!

 

- A nyomtató által kíírt "x oldal nyomtatható még" utángyártott (és sokszor az eredeti) termékek esetében jelentőségét veszti, a pontatlansága miatt. A nyomtatók csak a kinyomtatásra küldött oldalak számát veszi figyelembe, de azt soha, hogy 1db pont lett nyomtatva rá vagy teli fekete oldal. A termék elhasználtságát az üres súly+töltősúly (és annak fogyása) alapján állapítjuk meg.

 

A kellékanyag hibájából esetleges bevétel kiesésért  a Forgalmazó felelősséget és garanciát nem vállal, a vásárló ilyen követeléssel nem élhet.  A reklamációnak minden esetben tartalmazni kell a hibajelenség leírását illetve a hibás nyomatot tartalmazó oldalt! Reklamáció esetén a Vevő saját költségén juttatja vissza a terméket a forgalmazónak! Bevizsgálás után jogos reklamáció esetén a Forgalmazó saját költségén postázza vissza a Vevőnek a csere terméket! Egyéni megállapodás alapján Vevő a termék értékéig pénzvisszafizetést is kérhet!

 

A garancia érvényét veszíti, ha a tintapatront / tonert (kellékanyagot) szétszerelték, vagy bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra (NEM RENDELTETÉS SZERŰEN HASZNÁLTÁK).

 

A tintapatron / toner (kellékanyag) garancia csak a fent leírtakra érvényes.

Téves megrendelés esetén a  kibontott kelléket nem vesszük vissza.
(téves megrendelés: nem azt a  patront, tonert rendelte a vevő amely a nyomtatójába a típusszám alapján illik.)
Webáruházunkban minden kellék leírásában szerepel , hogy melyik készülékkel kompatibilis.

 

Ha a garanciális igény a nyomtatás nem megfelelő minőségéből ered (csíkoz, pöttyöz, koszol, nem egyenletes, stb.), bizonyításképpen, minden esetben tesztoldalt is mellékeljenek.

Ha a tintapatron vagy toner (festékkazetta) nem nyomtat, ill. nem ismeri fel a nyomtató, vagy csíkoz, hibásan nyomtat, nem az elvárható minőséget hozza, akkor az  garanciális probléma. Abban az esetben ha a tintapatron, toner üres vagy több mint 10 %-át már kinyomtatták, a gyártók nem foglalkoznak garanciájukkal, nem lehet garanciális igényt benyújtani. Ezt minden esetben súly lemérése alapján kerül kiszámításra. Az utángyártott / töltött tonerek, tintapatronok használatakor előfordul, hogy nem helyesen jelzi a tartály telítettségét a nyomtató, de a nyomtatás működik, akkor az nem garanciális probléma.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét vagy a vételár visszafizetését.

Nyomtató kompatibilitási hiba:Amennyiben a készülék nem fogadja el az utángyártott kelléket, üzletünk azt egyszer kicseréli,más  független gyártó által forgalmazott termékre.Amennyiben a cserével sem működik,újabb cserére nincs lehetőség,mivel akkor ez már nyilvánvalóan NEM kellékhiba, hanem készülékhiba.A nyomtató szervizes átvizsgálása javasolt.

 

Reklamáció esetén a Vevő saját költségén juttatja vissza a terméket a forgalmazónak! Bevizsgálás után jogos reklamáció esetén a Forgalmazó saját költségén postázza vissza a Vevőnek a csere terméket! Egyéni megállapodás alapján Vevő a termék értékéig pénzvisszafizetést is kérhet!

 

 

Panaszügyintézés lehetőségei:


Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni :

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság  

Cím : 1125. Bp. Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók :5.
Tel :                        +36-1-391-1400
Fax:                        +36-1-391-1400
Email:                   ugyfelszolgalat@naih.hu


Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 

Másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg a fogyasztóvédelmi feladatkör, tehát a fogyasztók 2017. január 1-jétől a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. 

Megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság A változás lényege A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot. Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelent meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/. A módosult jogszabály A 378/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről 27. § (1) A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (a továbbiakban: NFH) 2016. december 31. napjával az Áht. 11. § (3b) bekezdés b) pontja alapján beolvadásos különválás útján jogutódlással megszűnik. (2) Az NFH általános jogutódja - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - az NFM. 2 JUTASA Kft. info@jutasa.hu www.webaruhazaszf.hu Javasolt ÁSZF módosítás „Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/” 


Kelt:2016.01.02.

Utolsó frissítés:2017.02.14.

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége, mely az alábbi linken érhető el 
http://nfhforum.hu/nyitolap-hu


www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

 

 

 

 

Letöltés (PDF)