A kellékekről
A kellékekről:
Eredeti - a kellékanyagot az eredeti gyártó újonnan gyártotta, csomagolta.
Használatakor a kelléken
szereplő dátum lejártáig működési garanciát szavatol a gyártó.(HP, Samsung, Xerox, Epson gyárak, stb.
Utángyártott - a kellékanyagot nem az eredeti gyártó , hanem független gyártó gyártotta, csomagolta, ugyanakkor a termék új, nyomtatóban még soha nem volt. Originált doboz, védőfólia, védőcsomagolás alapvető.
Nyomtatóba kerülés esetére működési garanciát szavatol a gyártó.
Az utángyártott tonerek és tintapatronok rendszerint valamennyivel több festékanyagot tartalmaznak
mint az eredei gyártmányok, ugyanakkor áruk kedvezőbb.
A tintaszint kijelzés az utángyártott kellékeknél nem működik.
Felújított - már használt kellékek felújításával, kitakarításával, majd újratöltésével készült, tehát ez a kellék már volt készülékben.
Színes kellékanyagok használatakor előfordulhat, hogy nem tökéletes színeket ad ki a nyomtató.
Áruk alacsonyabb az utángyártott tintapatronoknál és tonereknél.
A tintaszint kijelzés ezeknél a kellékeknél nem működik.
Töltött - a kiürült kellékanyagot feltöltik, letesztelik. Tehát ez a kellék már volt készülékben. Nem originált, nem dobozos.
A tintaszint kijelzés ezeknél a kellékeknél nem működik.
Az általunk forgalmazott utángyártott nyomtató kellékek ISO 9001 és ISO 14001-es szabvánnyal rendelkeznek.
Fontos információ a HP kellékekről ide kattintva olvasható
FONTOS!
2023.
HP ugy. kellékekről :
Amennyiben a magasabb árfekvésű eredeti kellékanyagok helyett az utángyártottakat választanád az olcsóbb nyomtatás érdekében, az alábbiakban összeszedtük Neked az ezek használata során esetlegesen felmerülő problémákat és megoldási javaslatokat.
Nem ismeri fel a nyomtató a tonert, patront? Hibaüzenetet kapsz a kellékanyag telepítésekor?
Az alábbiakban megtalálhatod a megoldást ezekre a hibaüzenetekre.
Az utóbbi időben a nagyobb nyomtatógyártók gyakrabban adnak ki olyan firmware frissítéseket, amely telepítését követően a nyomtató elutasítja az utángyártott kellékanyagot. Meglepő lehet ugyan, de a nyomtatók által így elutasított utángyártott kellékanyagok nem hibásak, azok működése a gyártók álláspontja szerint megfelelő, ezek a jelenségek nem minősülnek hibának, mert a termékek a gyártók bevizsgálása során minden teszten hibátlanul működnek.
A probléma gyártótól függetlenül bármely utángyártott tonert és tintapatront érinthet, melyek chipet tartalmaznak, ezért az alábbiakban szeretnénk segítséget nyújtani ezekre az esetekre.
Mit tehetünk, ha nyomtatónk azt jelzi, hogy a frissen vásárolt utángyártott kellékanyagot blokkolta, és csak eredeti kellékanyagot fogad el?
Az új nyomtató beüzemelésekor érdemes azonnal kikapcsolni az automatikus firmware frissítés opciót, így a nyomtató a továbbiakban probléma nélkül használható lesz utángyártott kellékanyagokkal.
A problémát valószínűleg a nyomtató automatikus firmware frissítése okozza (amit elfelejtettünk letiltani a nyomtató első üzembehelyezésénél, vagy amikor a nyomtató javaslatot tett ennek telepítésére, vagy frissítésére, akkor automatikusan elfogadtuk azt).
A rossz hír az, hogy a frissített firmware-rel rendelkező nyomtatónk nem csak a most vásárolt kellékanyagot nem fogja elfogadni, de más márkájú utángyártott kellékanyaggal sem fog működni.
Talán a leggyorsabb, és legegyszerűbb megoldás az lehet, ha egy korábbi eredeti kellékanyagon lévő chipet cserélünk ki az utángyártott kellékanyagon lévő chippel. Ennek a megoldásnak a hátránya, hogy minden alkalommal el kell végeznünk ezt a cserét, amikor új utángyártott tonert vásárolunk, valamint egyes gyártók termékeiről károsodás nélkül nem eltávolítható az eredeti chip.
Egy másik, tartós megoldás lehet a nyomtató firmware-ének visszaállítása egy régebbi verzióra, ezek a programok szinte minden nyomtatóhoz elérhető az interneten. Ez a folyamat nagyobb szakértelmet igényel, ezért ha nem boldogulunk vele, akkor forduljunk szakemberhez, vagy kérjük független nyomtatószervíz segítségét.
A fenti megoldások közül a firmware downgrade (korábbi firmware verzió telepítése) működhet tintapatronok esetében is.
A TERMÉKET NEM VESSZÜK VISSZA AMENNYIBEN A FIRMWIRE FRISSíTÉS MEGTÖRTÉNT ÉS NEM FOGADJA EL A GÉP A PATRONT VAGY A TONERT.
Színes nyomtatóknál szembesülhetünk még azzal a problémával, hogy a nyomtató a kellékanyag behelyezése után elutasítja azt. Ez előfordulhat abban az esetben is, ha a nyomtatóban lévő kellékanyagok nem homogének, azaz a nyomtatóban nem mindegyik kellékanyag eredeti, vagy utángyártott. Szinte minden utángyártott kellékanyagot forgalmazó üzletben felhívják a figyelmet arra, hogy utángyártott kellékek használata esetén fontos, hogy minden kellékanyag a nyomtatóban utángyártott legyen. Ennek az az oka, hogy a kellékanyagokon lévő chipek csak így kompatibilisek egymással, mert az eredeti és az utángyártott kellékeken lévő chipek általában nem működnek együtt.